Lördag och sommarväder

Oj vad vi lägger in tyger i e-butiken. Käre maken jobbar med det för fullt. Jag städar och plockar i hyllorna för att få plats med alla nyheter.

I torsdags var vi 15 tjejer från jobbet som åkte till Norrköping och vårruset.
Detta är från uppvärmningen, som leddes av 4 killar från Friskis och Svettis.



I eftermiddag var jag till stugan en sväng och lapade sol från bryggan.
Om någon såg mig så blev de bländade.



Har varit och handlat en massa blommor och planterat på balkong och altan.
Nu gäller det bara att försöka sitta still och njuta. Att sitta still är ju inte min starka sida.
Får ta fram en quilttidning och något gott till fikat så klarar jag nog att sitta still en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0