Lördag

Vad skönt det är med lördag.
Har möblerat om i butiken idag. Fick ju 100 rullar Fossil Fern. Jag hade ingen hylla ledig till så mycket tyg. Så det blev till att möblera om, städa och slänga lite i garderoberna. Vad skönt det är att slänga saker. Hittade mattidningar från 80-talet. De har varit med om några flyttar, från Norrtälje via Ljungsbro till Vimmerby. Jag slände allihop, nu finns ju nätet ifall jag söker något gott att laga. Hiitade kartonger med gamla kläder som jag har sparat för tygernas skull. De for till Erikshjälpen  i morse. Jag har ju hela källaren med nya tyger.
Ska fota lite när butiken blir respektabel.

Var till Linköping och IKEA igår. Köpte hylla till klädkammaren och lite andra småsaker. Träffade mor och far och åt mycket gott på restaurang, tror den heter Gula huset.

Hoppas jag hinner sy något när jag har städat och möblerat färdigt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0