Sylördag

I dag har jag sytt färdigt min stack and wack. Har sytt den i några av mina stormönstrade tyger.



Nu är det bara quiltningen kvar. Tänk den som ändå hade en långarm-maskin.

Maken kom hem i går kväll med trasig lårmuskel. Han hade varit med jobbet och åkt vattenskidor. Inget för gubbar.
Blev mycket vila idag och värktabletter. Vi får snickra på sommar stugan en annan dag. Jag fick ju tid att sy istället. Inte så illa det heller.
I morgon fyller min son Roberts flickvän 19 år. Hon bor här för hon har sommarjobb på Granen(äldreboende).
Hennes föräldrar kommer hit på middag i morgon. Ska bli kul att träffa dem. Nu är jag så gammal att mina barn har svärföräldrar.
Blir nog ine någon sysöndag i morgon ialla fall.
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0