Minska tygsamlingen

I kväll har jag provat på några saker för att minska min egen tygsamling. Det är tyger sedan många år, samlade innan jag visste vad quilt var. Jag har sytt några olika chenille-prover och de är nu i tvättmaskinen. Jag har även provat på att sy tyg på snöre/rep. Det senare var jätteskoj. Går att göra massor av skoj, väskor, skålar mm.
Annars har vi börjat förbereda oss för Quiltköping. Vi åker hemifrån tidigt fredag morgon. Vi skär tyg, prismärker osv.

Ska ta lite bilder imorgon på butiken. Har möblerat om som vanligt.

Sen bär det nog av till Hultsfred i morgon. Det är marknad. Jag har korgnoja, så någon sån blir det nog+ en smålandsrulle. Det är en vegetarisk tunnbrödsrulle med kikärtspure, alfa-alfagroddar, sallad mm. Otroligt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0