Jobb

Nu är det slut på semestern. Faktiskt skönt att vara inne i rutinerna igen.
Men tiden att sy minskar ju. Vilket är tråkigt.
Måste snart förbereda inför Quiltköping. Ska ju dit med butiken. Tyger ska skäras. Och allt ska packas.



                               


Så här såg det ut när vi var sist på mässa. Det var i Sollentuna i mars. Det är jag och min mamma Annika som står och plockar bland grejerna.

I helgen kör vi sista flyttlasset till Norrköping. Min son Robert flyttar ihop med sin Isabella. Blir förskräckligt tomt här hemma. Isabella har bott hos oss sedan i maj. Så det är två barn som nu flyttar hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

HEJ! Tack för "besöket" och hjärtligt välkommen tillbaka. Jag är precis likadan, kan inte göra en sak klar innan jag slänger mig över nästa projekt :))

I quiltföreningen jag är med i brukar vi ha gemensamma utmaningar att göra klar våra ufon.

Kollade din butik också...borde jag ta mig till Vimmerby, eller???

2008-08-08 @ 08:39:08
URL: http://patchespiecesandme.blogspot.com/
Postat av: Anna

Gjorde faktiskt en duk klar igår. Kors i taket.Kommer bild sen.

Ja naturligtvis är du välkommen till Vimmerby.

Jag finns annars på Syfestivalen i Kista. Quiltköping i Lidköping och även symässan i Malmö.

Ha en trevlig helg

2008-08-08 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0