Kursprogram och tygklubb

I går blev jag klar med mitt kursprogram för våren. Det blev några nyheter och några som har varit med förut.
Klubben för tygrester har jag bokat in startträffen vid två måndagar. Det kommer bli några lördagar också. Det kommer även finnas möjlighet att vara medlem på distans. Då betalar man avgiften, får startpaketet och anvisningar. Avgiften på distans är 80:- +frakt. Maila mig om du har frågor eller vill anmäla dig.

Mönster, där vi använder vår rester tillsammans med lite nya tekniker, kommer att finnas nya succesivt . Mönstren kan bara köpas av medlemmar i klubben. Vid köp av tyger och tillbehör i samband med mönsterköp ges 10% rabatt.
Det kommer att bli kurser även i de olika mönstren.

I morgon väntar en ledig dag. Hoppas det ges lite tid till att sy.
Ska kanske quilta min bargellocirkel. Det är en av mina kurser och även en kurshelg. Så här fina blir de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0