Syträff

Idag har jag haft två kompisar från Sliverdalen här hos mig, Sanna och Lotta. Vi har sytt, pratat och så naturligtvis fikat. Det kom några regndroppar när vi skulle fika så det fick bli balkongen med tak.
Jag sydde på en väska som har legat halvfärdig några månader. Jag räknar med att den blir klar i veckan så då kan det komma en bild. Har även förberett för att quilta ett täcke som har varit klart sedan i vintras.
Hoppas att det blir badväder i morgon. Då blir det att fara till stugan.
Nu är det snart sovdags. Hör att maken tittar på speedway på TV. Ska nog hålla honom sällskap en stund, jag är ju jämt annars nere i min källare där butiken och min syhörna är.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0