UFO-dag

I dag har jag börjat att sy färdigt ett UFO som har hängt med på en massa mässor. Den är sydd i Fossil Fern och i runda former. Visar en bild när ytterkanten kommit på.

Vilken skön känsla det är när man tagit tag i UFO. Jag har ju ett antal.

TYGRESTER.    vilket tråkigt ord - rester(tänker då på uppvärmd gammal mat)
Håller på och förbereder en klubb som ska finnas i min butik. Den går ut på att sy fina projekt med hjälp av de tygrester man har liggande hemma. Jag beräknar kunna starta den i januari.

   Det kan väl inte bara vara jag som har en massa småbitar liggande?

 Så här ser en liten bråkdel ut av mina tygrester. Tänk att dessa gamla bitar kan bli en quilt.

Nu ska jag gå och fortsätta med mitt UFO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0